1 év és 1 nap...

 2012.02.08. 19:55

pontosan 1 éve és 1 napja volt, hogy utoljára írtam...

gondoltam most erőt veszek magamon és folytatom, mert így 1 év után visszaolvasni bevallom nagyon jó volt (és egy csöppet el is kenődtem, hogy mennyire jó volt már kölyökkutyás gazdinak lenni?! persze a felnőtt kutyás sem rossz... de most egy ideig biztos nem lesz több kölyök a közelemben és persze emlékszem még Sky mennyire imádnivalóan édes baba volt. szóval kicsit hiányzik...)

De nem panaszkodhatok, mert közben Sky felnőtt (és persze ugyanolyan rossz, mint volt), Rumli még mindig beteríti az egész szívem, és 3 hónapja bővült a falka egy új ebbel, Tyrával, aki ugyan még mindig nem border collie, de a színe neki is stimmel! :-)

Tyra ránézésre egy imádnivaló, 3 kilós csöppség, aki - idézem: "legjobban a gazdi ölében szeret üldögélni". Ez tény, de ettől még mióta nálam van ő elfelejtett öleb lenni (bár lehet ez csak az én hatásom?!) és pontosan úgy viselkedik, mint egy elmebeteg őrült.

Honnan a név? úgy volt, hogy akartam valami nagyon jó, csajos nevet (höh, ekkor még nem ismertem) így jött a Tiara, hogy az tök jó lenne. na, persze Panka barátnőm Csibével együtt leugatott, hogy ez kurvás név, nem jó... és jött, hogy legyen csak Tyra. jó, miért ne, csak egy betűvel rosszabb mint a Tiara...

Így lett "simánTyra" a neve. aztán eljött a nap és elmentünk érte (ennek történetét talán egy másik alkalommal majd elmesélem), de amikor leértünk, akkor közölte az ideiglenese, hogy minden rendben, aranyos, cuki, vihetem is... csak éppen 5 perce fetrengett bele egy nagy adag lószarba (na, itt mosolyogtam magamban, hogy talán a Tiara név nem is lett volna akkora ötlet) Mondom, semmi baj, irány Saci, megy a fürdetés, no problem. közben mondom a lánynak, hogy Tyra lesz a neve! erre kérdés: Tiramisu? nem, mondom, csak Tyra.

Megérkezünk Saccéhoz (a nem kicsit lószaros kutyával), mondom neki Tyrának híjják... erre: Tiramisu? NEM BASSZUS! TYRA-NNOSAURUS REX! és ekkor (anima feeling: lámpa felvillan a fejem fölött) EZ A NEVE!!! :-)

így lett új kutyám Tyrannosaurus Rex személyesen!

 

 

 

 

 

 

 

Úgy volt, hogy így néz ki...           De a valóságban inkább ilyen... :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rumliesskylie.blog.hu/api/trackback/id/tr604079603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása