egyedül...

 2011.01.26. 19:28

Hát, ezen is túl vagyunk! az első egyedül töltött három óra!

Miután ugye anyájának van mégegy szíve csücske, akivel azért így is szeretne foglalkozni, így kimentem Rumlesszal a suliba, Sky pedig itthon maradt egyedül. Előtte azért játszott egyet Balázzsal, megtekintette Steve-O-t (nem igazán hozta lázba), labdázott egyet egy gigászi teniszlabdával, amit nem értett miért nem tud a szájába venni, megvacsizott egy hatalmas adag husit és bekerült a helyére. Hihetetlen, de már akkor sem üvöltött! :-)

Amikor hazaértem, félve kérdeztem anyumat, hogy mennyire volt gázos... (bár ránézésre anya nem tépte ki az összes haját, ebből azt gyanítottam, talán nem üvöltötte végig a 3 órát :-)) és tádááám! kiderült, hogy egy pár percet hisztizett csak, de azt is hamar abbahagyta és amikor hazaértem, akkor is édesdeden aludt! :-)

és most is, hogy megkapta a következő adag kajcsit -hála Nócinak, igazi kecsketejet jó sok mézzel- egyetlen hang nélkül alszik a ketrecben! :-) Büszke vagyok rá! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rumliesskylie.blog.hu/api/trackback/id/tr252616326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CoraIvy 2011.01.26. 20:20:33

Miféle (fél)border lesz így belőle? :(

RumlisDorka 2011.01.26. 20:44:49

@CoraIvy: így, hogy nem vonyít állandóan?! kedvemrevaló! :-P na, azért még annyira nem bízom el magam, de 1 nap után azt hiszem ez nagyon jó eredmény!

foglaltazsoof 2011.01.27. 08:06:05

Én is szeretném látni skyliet!
összehozhatnánk már egy találkozót, csak egyelőre főállású beteg vagyok.

Ja egyébként zsófi vagyok, tudod a terjék, csak nem fogadott el az indapass semmilyen nicknevet.

Na, gratulálok a kiskutyához, jól áll neki a Skylie név. (:

Puszi

RumlisDorka 2011.01.27. 09:09:22

@foglaltazsoof: köszike! <3 nagyon imádnivaló, oda és vissza vagyok érte (főleg amikor alszik és nem üvölt... :-))
bármikor sok szeretettel látunk, gyere ha meggyógyultál! :-)

zsu_zsa 2011.01.27. 10:23:07

Nagyon aranyos! Meg kell simogatnom! Rumli! Te is nagyon aranyos vagy, Téged is megsimogatlak! Puszi anyutoknak is!

RumlisDorka 2011.01.27. 11:04:25

@zsu_zsa: :-) Te is gyere bármikor, lehet simogatni, ismerkedni vele, hagy szocializálódjon... :-P
Rumlit meg alap, hogy Mindenkinek meg kell simogatnia! :-)

tompi_me 2011.01.27. 11:54:42

én is mennék valamikor kutyanézegetőbe:) előreláthatólag csak február 3 után. addig nyúz a suli:/
addig is jó kutyulást:)

RumlisDorka 2011.01.27. 16:19:03

@tompi_me: gyere amint tudsz! :-) addig meg kitartást a vizsgákhoz... :-P
süti beállítások módosítása