szőr-rágás, farok-tépés

 2011.02.07. 13:03

IGEN!!! Végre, megtörtént! :-) Rumli megismerkedhetett az új kistesóval! Hála a februári 23 foknak (nálunk ennyi van a teraszon), levittem Skylie-t, hogy ezen is túlessünk. Attól nem féltem, hogy Rumli bántaná, annál inkább aggódtam, hogy rá fog taposni amilyen kajla. De Rumliból hirtelen nagytestvér lett! Skylie-t letettem a teraszra, majd arrébb mentem és csenben figyeltem, mi lesz ebből. Rumlim elsőre nem is annyira vágta, hogy mi van, jött örömködni nekem, aztán egyszercsak Skynak megjött a hangja és vakkantott egyet. Erre Rumli odarongyolt hozzá, hogy "hát ez meg micsoda"?! Skylie megint kitett magáért, egy kis félelem sem volt benne, azonnal kihúzta magát és égbe meredő farokkal szaladt a Rumlihoz. neki nem csak Rumli, de az egész kinti világ egy új dolog, hiszen eddig csak a kutyaházat látta, ahol nevelkedett, majd a lakást belülről, de kint még csak a macskaszállító boxban volt, de nem nagyon zavarta az új helyzet! onnantól kezdve ki sem lehetett vakarni Rumli seggéből, ment utána 1000-rel! Aztán Rumli leheveredett a levelek közé, Skylie meg elkezdte húzni, tépni, szaggatni, harapni a farkán a szőrt. a Szőke reakciója erre egy fejemelés volt, hogy megnézze ki piszkálja a hátsóját, aztán már fordult is vissza az oldalára. ezután olyan dolog történt, amiről álmodni sem mertem: Rumli egyszercsak a hátára dörgült és elkezdte JÁTSZANI HÍVNI! :-))) persze Skylie még nem annyira értette ez mit jelent, de azért bőszen tépkedte tovább a farkát! :-) végül amikor elfáradt, először odabújt a hasához, majd egyszercsak gondolt egyet és felmászott Rumli oldalára, betúrta a fejét a hónaljába és onnan pillázott! :-)

Zárásként még körbesétáltuk a kertet, elöl Rumli, mögöttem Skylie és csak sütött a nap! :-)

Szeretném megköszönni a következő ebeknek a nagyon hasznos közreműködést abban, hogy Rumli a kis magánakvaló agresszorból egy szociális kölyökbarát ebbé nevelkedett!
- Lilomnak, aki hónapokon át teljes testi erejét bevetve addig nyúzta a Rumlit, míg az megadta magát és megtanult játszani
- Fritznek, aki mellett lekűzdötte a csíkos kutya félelmét és megtanulta elviselni a kölyökkutya zaklatást
- Steve-O-nak, akivel megtanult együtt labdázni
- és hát persze Csengettyűnek és Odinak, akiknek hála már nem akar minden kistestű, kölyök ebet lebontani! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rumliesskylie.blog.hu/api/trackback/id/tr432644260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása