hááát... nem hittem volna, hogy ennyire pontos lehet a biológiai órája, de az! A mentrend: 2 óra alvás, 20 perc játék. Mindig. nem csak nappal... éjszaka is! :-)

este 10-kor megvolt az utolsó etetés (tejecske mézzel), majd -Anonymus tanácsára- leköltöztem egy matraccal a földre és magam mellé vettem a Minimet. Az elalvással nem volt gond, 2 perc múlva már horpasztott mellettem. az első ébresztést éjfélkor kaptam egy jól irányzott orrbaharapás formájában... Visszakapcsoltam a tv-t, hogy lássak valamit, betettem a ketrecbe, ahol a pisihely ki van alakítva, megvolt a pisi, majd gondoltam alszunk vissza. Hát nem... 20 perc kötelező játék következett, megharcolt a pokrócával, belebújt a hajamba, majd amikor látta, hogy nem figyelek rá -nehogy már visszaaludjak- megint megharapta az orrom... végülis, ez az előbb is bejött!

20 perc után, mint akit lelőttek, úgy dölt el... De 2 óra múlva minden kezdődött előröl, csak a repertoár bővült az ugatással és a nagylábujjam módszeres harapdálásával. Végül 6-kor feladtam (persze előtte még ébresztett 2-kor, 4-kor...), és elkészítettem a reggelijét. Utána még kaptam 2 óra pihenőt, de 8-kor végleg feladtam és felkeltem.

nehéz az anyák dolga! ;-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rumliesskylie.blog.hu/api/trackback/id/tr682614536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása