reggel

 2011.01.27. 09:19

na, hát örömmel jelentem, a mai reggel azért nem volt annyira zökkenőmentes...

először is, már nem elég éjjel 20 percig boldogítania engem, így éjjel 2-kor 1 órán keresztül szteppelt a fejem tetején. tényleg működik ha rámorgok... kb. 2 percig nyugton is van... aztán kezdődik előről! :-)

új formáció: megtalálta a fülem. szerencsére azt nem harapja, viszont szuszog bele (jó, ezt én rontottam el, mert nem lehetett kibírni nevetés nélkül), így rájött, hogy ez nekem bejön, ennek köszönhetően avval játszik, hogy végigszalad a hátamon (tudja, hogy a vállamra nem tud felmászni, mert lelököm) és rávetődik a fülemre - egyre messzebbről. Néha leesik, de nem illetődik meg, szalad hátra a lábamhoz és jön a "next round".

6-kor reggeliztünk, aztán -hogy hozzuk anyára a frászt- jött egy jó kis rottyos kaki. Na, én már estem is bele a pánikba, azonnal telefon Cerbipapának: "fosiiiik! pánikba essek?!" Na, megnyugtatott, hogy csak a kecsketej a ludas (amit tegnap óta kap), nyugi, kapjon kevesebbet, felesbe a tejporral! huhhh... (tényleg pánikos anya lettem)

amíg vártam hogy a 8 órai husija kihüljön, addig előkerestem a Rumli régi játékait. illetve azok nem is az ő játékai, neki már a kölyökkoriak is hatalmasak voltak, viszont az elmúlt 3 évben minden nyáron ellopott egy-egy játékot Fibitől (aki akkora mint egy hörcsög), így pont jó méretűek lesznek Skylinak is! Rumli előrelátó volt! :-)

Kép: Rumli & Fibi (csak hogy láthassátok a méreteket)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://rumliesskylie.blog.hu/api/trackback/id/tr392617363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása